2011. december 27., kedd

Kismama nadrág - Jelenlegi ára: 500 Ft


Eladó a képeken látható kismama nadrág. Csizmához lehet viselni. Én is a netes piacon vettem, de sajnos rám nagy lett. Így nem is használtam, csak kimostam. A fenekén a varrást szerintem erősíteni kellene! Állapota: használt.
Kérésre mérek, csak írd meg, hogy mire vagy kíváncsi!
Pontos postaköltséget csak a csomagolás után tudok írni! A postai díjak a mindenkori Magyar Posta Zrt által kiadott díjszabásban lévők.
Csak akkor licitálj, ha komolyan is gondolod a vásárlást! Amennyiben vásárlás után lépsz vissza, sajnos negatív értékelést fogok adni!
Ha a vásárlásod értéke eléri a 10. 000, - Ft-ot, ebben az esetben a postaköltséget én állom!
Köszönöm, hogy benéztél hozzám!



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-10 22:18
. Kismama nadrág - Jelenlegi ára: 500 Ft