2011. november 25., péntek

Gyönyörű flitteres alkalmi M-es tunika/ruha!!!! - Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció tárgya:
-1 darab fekete színű, poliészter anyagú, a mellén flitterekkel díszített tunika vagy akár alkalmi ruhaként is hordható gyönyörű felső.
Egyszer sem volt rajtam, itt vettem tesz-veszen, de nekem sajnos nagy lett.
Az én méretem S/M, így S-esnek semmikképpen nem ajánlom, csak M-es vagy akár kisebb L-es méretűeknek.  
Méretei: teljes hossza 70 cm, de nagyon sztreccs, így sokat enged még.
            mell résznél: 90-98 cm, szintén enged még.
Kérlek ezek tudatában vásárolj!
Szállítás:
Személyes átvétel Budapesten megegyezés szerint szinte bárhol.
Csomagot az ország bármely területére küldök, előre utalást követően 600 Ft-ért, mely akár már másnapra megérkezik.
Folyamatosan töltök fel termékeket, ha érdekel nézz be hozzám.: -)
Köszönöm!!



Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2011-11-28 20:59
. Gyönyörű flitteres alkalmi M-es tunika/ruha!!!! - Jelenlegi ára: 990 Ft